Gluténmentes sajtos rúd

Hozzávalók:

kukoricaliszt
2 tojás
darált lenmag
1 tk sütőpor

aszalt paradicsom, apróra darabolva
hántolt tökmag
hántolt napraforgómag
joghurt (én juhjoghurtból készítettem)
reszelt füstölt sajt (én kecskasajtból készítettem)
1 ek kacsazsír

Elkészítés:

Sajnos a mennyiségeket nem mértem le, úgyhogy mindenkinek a fantáziájára, ízlésére (és szemmértékére) van bízva, miből mennyit tesz a tésztába. 🙂 Kukoricalisztből annyit tettem bele, amennyi otthon volt (talán kb. 15 dkg de valójában fogalmam sincs)… lenmagból annyit daráltam, amennyi kényelmesen belefért a darálóba. Joghurtból annyit, amennyivel össze lehetett dolgozni a tésztát (1 dl lehetett). Minden másból ízlés szerint. A „tésztából” rudakat formáztam, és 180 fokra előmelegített sütőben 20 percig sütöttem (vagyis amíg meg nem pirult).

Leave a Reply

